מדינט – בריאות ורפואה
  • חדשות הבריאות
    • קורונה
    • מינויים
    • רווחה
  • עצת מומחים
    • בריאות הנפש
    • רפואה טבעית
    • רפואה משלימה
  • רפואה ומשפט
    • נזיקין
    • רשלנות רפואית
    • תאונות דרכים
    • כנסת וחקיקה, רפואה ומשפט
  • מחקרים
    • חידושים ברפואה
    • רפואה קונבנציונאלית
    • כאב
  • המומלצים
    • אינדקס עמותות
      • רופאים
  • בריאות
    • בריאות האשה
      • הריון ולידה
        • פונדקאות
        • פוריות האשה והגבר
    • תזונה
    • בריאות השן, פה ולסת
    • הגיל השלישי
    • רפואה משלימה
  • יצירת קשר
  • חדשות הבריאות
    • קורונה
    • מינויים
    • רווחה
  • עצת מומחים
    • בריאות הנפש
    • רפואה טבעית
    • רפואה משלימה
  • רפואה ומשפט
    • נזיקין
    • רשלנות רפואית
    • תאונות דרכים
    • כנסת וחקיקה, רפואה ומשפט
  • מחקרים
    • חידושים ברפואה
    • רפואה קונבנציונאלית
    • כאב
  • המומלצים
    • אינדקס עמותות
      • רופאים
  • בריאות
    • בריאות האשה
      • הריון ולידה
        • פונדקאות
        • פוריות האשה והגבר
    • תזונה
    • בריאות השן, פה ולסת
    • הגיל השלישי
    • רפואה משלימה
  • יצירת קשר
מדינט – בריאות ורפואה
  • חדשות הבריאות
    • קורונה
    • מינויים
    • רווחה
  • עצת מומחים
    • בריאות הנפש
    • רפואה טבעית
    • רפואה משלימה
  • רפואה ומשפט
    • נזיקין
    • רשלנות רפואית
    • תאונות דרכים
    • כנסת וחקיקה, רפואה ומשפט
  • מחקרים
    • חידושים ברפואה
    • רפואה קונבנציונאלית
    • כאב
  • המומלצים
    • אינדקס עמותות
      • רופאים
  • בריאות
    • בריאות האשה
      • הריון ולידה
        • פונדקאות
        • פוריות האשה והגבר
    • תזונה
    • בריאות השן, פה ולסת
    • הגיל השלישי
    • רפואה משלימה
  • יצירת קשר
  • חדשות הבריאות
    • קורונה
    • מינויים
    • רווחה
  • עצת מומחים
    • בריאות הנפש
    • רפואה טבעית
    • רפואה משלימה
  • רפואה ומשפט
    • נזיקין
    • רשלנות רפואית
    • תאונות דרכים
    • כנסת וחקיקה, רפואה ומשפט
  • מחקרים
    • חידושים ברפואה
    • רפואה קונבנציונאלית
    • כאב
  • המומלצים
    • אינדקס עמותות
      • רופאים
  • בריאות
    • בריאות האשה
      • הריון ולידה
        • פונדקאות
        • פוריות האשה והגבר
    • תזונה
    • בריאות השן, פה ולסת
    • הגיל השלישי
    • רפואה משלימה
  • יצירת קשר
ראשי » המומלצים » קידום אתרים לרופאים: איך זה עובד?

קידום אתרים לרופאים: איך זה עובד?

תוכן שיווקי 6 ביוני 2021

המטרה של קידום אתרים לרופאים היא להגדיל את החשיפה, את התנועה ואת הפניות למרפאה. עם זאת, תחום הרפואה שונה מתחומי עיסוק אחרים ולכן גם הקידום של האתרים צריך להתבצע באופן ייחודי

כל רופא או מרפאה זקוקים לאתר אינטרנט שיציג את השירותים ואת ההתמחות שלהם. מטרת האתר היא לחשוף את המרפאה לקהל היעד ולייצר עוד פניות ותיאום תורים. עם זאת, יש גם תחרות בין רופאים שונים ולכן הדרך להבליט אתרי אינטרנט מסוימים או אחרים היא באמצעות קידום אורגני. הבעיה היא שקידום אורגני של אתרי אינטרנט לרופאים מתבצע בצורה שונה מקידום אתרי אינטרנט בתחומים אחרים.

מה מיוחד בקידום אתרים לרופאים?

קודם כל, האלגוריתם של גוגל מתייחס אחרת לאתרי אינטרנט של רופאים לעומת אתרי אינטרנט רגילים. עבור גוגל, אתרי אינטרנט של רופאים נחשבים לתחום רגיש ובעל חשיבות עצומה עבור הכסף או החיים של מי שמגיע אליהם. לשם השוואה, גוגל מתייחס באותו אופן גם לאתרים שעוסקים בכלכלה, נדל”ן וכן הלאה. לכן, ברוב המקרים תוצאות החיפוש הן לאתרים גדולים.

שנית, גוגל משתמש באלמנטים ייחודיים כדי להחליט איזה אתרי רופאים לקדם ואיזה לא. אל האלמנטים הללו נהוג להתייחס בתור ראשי התיבות EAT, כאשר בפועל זה אומר מומחיות, סמכותיות ואמינות. אם גוגל מזהה את האלמנטים הללו באתרי רופאים כאלה ואחרים, הוא יעניק להם עדיפות על פני אתרים אחרים.

קידום אתרים
צילום: freepik

כך מבצעים קידום אתרים לרופאים

היבטים שונים יכולים לסייע בהתמודדות עם האתגרים האופייניים של קידום רופאים באינטרנט. ראשית, מומלץ להשקיע בכתיבת החלק המקצועי באתר על ידי רופאים בלבד. כאשר רופאים כותבים את החלק המקצועי ומקסימום עוברים עריכה לשונית או הגהה מאנשי מקצוע אחרים, התוכן ייתפס בתור סמכותי יותר וגוגל יזהה את זה.

בנוסף, רצוי לשלב מאמרים רפואיים לצורך החלפת קישורים. כמו בכל תהליך של קידום אורגני, בניית קישורים היא חלק בלתי נפרד מהמשימה. באמצעות כתיבת מאמרים רפואיים לצורך החלפת קישורים, ניתן לבסס את המעמד של האתר ולגרום לאלגוריתם של גוגל לייחס לו חשיבות גבוהה יותר. מעבר לכך, יש משמעות לפרטים הקטנים – כמו למשל ציון במקום בולט שמדובר במאמר אורח של אוטוריטה בתחום.

איך בוחרים מילות מפתח?

מחקר מילות מפתח יכול לסייע עם קידום אתרים אורגני לרופאים. מצד אחד, זו פעולה יחסית פשוטה כי ממילא מדובר בדרך כלל על תחום רפואי ספציפי. מצד שני, יש לוודא שמתמקדים בביטויי חיפוש יצירתיים שאין עליהם הרבה תחרות.

לבסוף, כדאי להשתמש במדיה עשירה במהלך קידום אתרים לרופאים ולשלב תמונות או סרטונים של הדמיות. בכל מקרה, מקדמי אתרים שזה המקצוע שלהם צריכים לזכור שלא תמיד לרופאים יש זמן – אבל שחשוב לעבוד איתם בשיתוף פעולה כדי לראות תוצאות ועלייה באחוזי ההמרה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מדינט-402116303464989‎

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.
ליצירת קשר: Avihai.ZoomAt@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אוניברסיטת אריאל אונקולוגיה איכילוב אסף הרופא ביטוח לאומי בית חולים בית חולים סורוקה בריאות בריאות הפה בתי חולים דיאטה דיכאון האגודה למלחמה בסרטן האוניברסיטה העברית הגיל השלישי המרכז הרפואי סורוקה הריון טיפול ילדים כללית לידה ליצמן מד"א מחקר משרד הבריאות ניתוח ניתוחים סוכרת סורוקה סיעוד ספורט סרטן עיניים עישון עמיעד טאוב קורונה קנאביס קנאביס רפואי רופאים רפואה רפואת שיניים רשלנות רפואית שערי צדק תזונה תרופות
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס