מדינט – בריאות ורפואה
  • חדשות הבריאות
    • קורונה
    • מינויים
    • רווחה
  • עצת מומחים
    • בריאות הנפש
    • רפואה טבעית
    • רפואה משלימה
  • רפואה ומשפט
    • נזיקין
    • רשלנות רפואית
    • תאונות דרכים
    • כנסת וחקיקה, רפואה ומשפט
  • מחקרים
    • חידושים ברפואה
    • רפואה קונבנציונאלית
    • כאב
  • המומלצים
    • אינדקס עמותות
      • רופאים
  • בריאות
    • בריאות האשה
      • הריון ולידה
        • פונדקאות
        • פוריות האשה והגבר
    • תזונה
    • בריאות השן, פה ולסת
    • הגיל השלישי
    • רפואה משלימה
  • יצירת קשר
  • חדשות הבריאות
    • קורונה
    • מינויים
    • רווחה
  • עצת מומחים
    • בריאות הנפש
    • רפואה טבעית
    • רפואה משלימה
  • רפואה ומשפט
    • נזיקין
    • רשלנות רפואית
    • תאונות דרכים
    • כנסת וחקיקה, רפואה ומשפט
  • מחקרים
    • חידושים ברפואה
    • רפואה קונבנציונאלית
    • כאב
  • המומלצים
    • אינדקס עמותות
      • רופאים
  • בריאות
    • בריאות האשה
      • הריון ולידה
        • פונדקאות
        • פוריות האשה והגבר
    • תזונה
    • בריאות השן, פה ולסת
    • הגיל השלישי
    • רפואה משלימה
  • יצירת קשר
מדינט – בריאות ורפואה
  • חדשות הבריאות
    • קורונה
    • מינויים
    • רווחה
  • עצת מומחים
    • בריאות הנפש
    • רפואה טבעית
    • רפואה משלימה
  • רפואה ומשפט
    • נזיקין
    • רשלנות רפואית
    • תאונות דרכים
    • כנסת וחקיקה, רפואה ומשפט
  • מחקרים
    • חידושים ברפואה
    • רפואה קונבנציונאלית
    • כאב
  • המומלצים
    • אינדקס עמותות
      • רופאים
  • בריאות
    • בריאות האשה
      • הריון ולידה
        • פונדקאות
        • פוריות האשה והגבר
    • תזונה
    • בריאות השן, פה ולסת
    • הגיל השלישי
    • רפואה משלימה
  • יצירת קשר
  • חדשות הבריאות
    • קורונה
    • מינויים
    • רווחה
  • עצת מומחים
    • בריאות הנפש
    • רפואה טבעית
    • רפואה משלימה
  • רפואה ומשפט
    • נזיקין
    • רשלנות רפואית
    • תאונות דרכים
    • כנסת וחקיקה, רפואה ומשפט
  • מחקרים
    • חידושים ברפואה
    • רפואה קונבנציונאלית
    • כאב
  • המומלצים
    • אינדקס עמותות
      • רופאים
  • בריאות
    • בריאות האשה
      • הריון ולידה
        • פונדקאות
        • פוריות האשה והגבר
    • תזונה
    • בריאות השן, פה ולסת
    • הגיל השלישי
    • רפואה משלימה
  • יצירת קשר
ראשי » המומלצים » יורם קראוס: אינפי בדרך לשנות ‘סדרי בראשית’ בעולם הביטוח.

יורם קראוס: אינפי בדרך לשנות ‘סדרי בראשית’ בעולם הביטוח.

מערכת 'מדינט' 7 בספטמבר 2017

חברת אינפי, שלקראת סוף השנה, משיקה את האווטאר, העוזר האישי האולטימטיבי, שמכיר לעומק את אישיות המשתמש ומבין בדיוק איך לסייע לו, מגדילה את תחומי השירות שלה. כדי שהעוזר האישי של כל אחד מאיתנו, יוכל לסייע לנו בכמה שיותר תחומים בחיים, פותחת אינפי את הפלטפורמה לממשקים נוספים. אחד מהם הוא חברות הביטוח.

יורם קראוס, מנכ”ל ומייסד אינפי: “היתרון של אינפי בהבנת הפרופיל האישיותי של המשתמש, יכולה לסייע לחברת ביטוח, שמתממשקת אליה, לייצר לכל אחד את המוצר הביטוחי המדוייק שהוא צריך ורוצה, במחיר שהולם את הנתונים האישיים שלו בלבד”. מדובר  בפריצת דרך בעולם הביטוח.

“אנחנו במגעים מתקדמים לשיתוף פעולה עם חברת ביטוח גדולה”, מספר יורם קראוס, “שתוכל להציע למשתמש פרמיה דינמית אישית, שתפורה בדיוק למידותיו, ליכולותיו, למצבו הפיזי והנפשי בכל רגע נתון”.

אין ספק, שלפרמיה דינמית כזאת, יתרונות רבים. גם ללקוח וגם לחברת הביטוח. עד היום, כולנו עשינו ביטוח, שהעלות שלו הסתמכה על נתונים סטטיסטיים, מה שאומר, שרובנו שילמנו יותר ממה שאנחנו צריכים, רק כי חלקנו הסטטיסטי, “משך” את מחיר הפרמיה הגנרית למעלה.

תמונה באדיבות: אינפי בונד

יורם קראוס: לחברות הביטוח לא היו מספיק נתונים אמיתיים על הלקוח, כך שהם לא יכלו לקחת סיכונים ורף העלות נקבע על סטטיסטיקה, מה שהפך את מחירי הפרמיות לגלובליים. מהרגע שאינפי נכנסת לתמונה- הסטטיסטיקה מאבדת משמעות והנתונים הייחודיים של הלקוח, הם האינדיקציה היחידה והמדוייקת למחיר הפרמיה שלו”.

במילים אחרות, אנחנו נשלם הרבה פחות על אותו הביטוח. הלקוח כבר לא עוד מספר חסר זהות, אלא עם פרופיל ייחודי משלו. מה שאומר, שחברת ביטוח יכולה להרשות לעצמה להתאים לכל לקוח את הפרמיה האישית שלו, כשהיא יודעת בבירור מה רמת הסיכון שלו. מי מרוויח מזה? כולם. והרבה.

יורם קראוס: “עולם הביטוח הוא תחום מאוד נוקשה, המתבסס על נוסחאות עבר שכבר לא רלוונטיות היום, בעולם ששם את הלקוח במרכז. הנוקשות הזאת מייצרת הרבה אי התאמות בין עלות ותועלת ללקוח ולא מעט אנטגוניזם וחוסר אמון. אינפי הולכת לשנות את מערכת היחסים הזאת, במאה שמונים מעלות.

ברגע שלחברת הביטוח יהיו נתונים אמיתיים ספציפיים על אופיו והתנהגותו של הלקוח שלה, היא לא תגבה ממנו שקל אחד יותר מרמת הסיכון האישית שלו. ובאשר לרמת השירות- גם היא תשנה את עורה לחלוטין.

העוזר האישי, האווטאר, של כל אחד מאיתנו, יוכל לשוחח, וכן, המילה היא לשוחח, עם העוזר האישי, האווטאר, של חברת הביטוח, ליידע אותו בנתוני בעליו ולדרוש וגם לקבל את המחיר הריאלי עבורו. ומאותו רגע, כל ההתנהלות, גם הבירוקרטית וגם השירותית, תהיה קולחת, ישירה, דרך העוזר האישי. החברה תרוויח לקוחות מרוצים. הלקוח ירוויח פרמיה בעלות נמוכה ושירות ברמה שלא היתה עד”.

יורם קראוס.צילום באדיבות: אינפי בונד

בכירים בעולם הביטוח מקבלים בברכה את המהפך המתקרב: “עד היום לא היו לנו את הכלים, לעשות את השידרוג ללקוח ולנו  וברור לכולנו, ששידרוג כזה הוא הכרחי”.

אינפי בונד יורם קראוס
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎מדינט-402116303464989‎

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.
ליצירת קשר: Avihai.ZoomAt@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אוניברסיטת אריאל אונקולוגיה איכילוב אסף הרופא ביטוח לאומי בית חולים בית חולים סורוקה בריאות בריאות הפה בתי חולים דיאטה דיכאון האגודה למלחמה בסרטן האוניברסיטה העברית הגיל השלישי המרכז הרפואי סורוקה הריון טיפול ילדים כללית לידה ליצמן מד"א מחקר משרד הבריאות ניתוח ניתוחים סוכרת סורוקה סיעוד ספורט סרטן עיניים עישון עמיעד טאוב קורונה קנאביס קנאביס רפואי רופאים רפואה רפואת שיניים רשלנות רפואית שערי צדק תזונה תרופות
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס